Tuesday, December 15, 2009

kenapa dengan aku ni........

skang ni dah lima hari ak kat umah.actuli ngah cuti midsem..kebiasaannya kalu boring ak tengok tv or tido or tolong mak aku berniage kat warung.tapi skang ni memandangkan ak dah ad P1 wimax bertambah satu la rutin harian ak time cuti iaitu surf internet untuk edit blog or fb.sebelum cuti aritu ak dah plan nak tolong mak aku kat warung,ye la kalu tolong bole dapat upah dari mak aku.dapat income....tapi ari ni len plak jadinya.aku rase cam kene rasuk plak.hehehe.bukan histeria ok...bukan pe hari ni ak rase malas giler2 nak tolong mak aku kt warung...nak kate betapa malasnye ak ari ni sampaikan sehari suntuk ak x turun ke warung mak ak n ak tido je sepanjang hari...astaghfirullah...ape ak dah wat ni...tu la kekadang ak pelik ngan sikap aku ni.kekadang bagus kekadang cam setan...emmmm...Allahuakbar....bile ak nak berubah ni...???tibe2 je ptg tadi ak termotivasi bile ak bukak fb member ak.die kate "kejayaan ak bukan lah diukur melalui pangkat dan harta namun kejayaan ak diukur berdasarkan sejauh mana ak dapat manurut segala perintahNya dan menjauhi laranganNya..."setelah membaca kate2 ni serta merta ak kembali kepada diri ak yang sebenar..jadi sahabat2 sekalian cepat2 la bertaubat kalu kite ad melakukan kesalahan.....especially kat mak ayah kite....

No comments:

Post a Comment